czwartek, 9 lipca 2015

BLACK&WHITE / part 1

Cześć!


Stylizacja, którą dzisiaj Wam przedstawiam, nie jest może typowa na lato ale wiadomo pogoda jak kobieta- zmienną jest. O tym, że klimat lubi zaskakiwać kolejny raz przekonałam się dzisiaj robiąc zdjęcia do tego postu. Dosłownie 2 minuty przed deszczem zdążyłyśmy je zrobić. jak zobaczycie na zdjęciach w pięknej aurze! :D

...

Strój jaki dzisiaj mam na sobie idealnie odzwierciedla moją skromną osóbkę:P
W takich zestawach czuję się doskonale, śmiało można rzec           "jak ryba w wodzie"  TO WŁAŚNIE CAŁA JA!!!
Nie wiem czy to dobra wiadomość, ale postów z serii "BLACK&WHITE" będzie sporo, gdyż to moje ulubione kolory.

Jesteście na to gotowi!? :P
Mam nadzieję, że zestaw przypadnie Wam do gustu :)

Do następnego!












































koszula - LINDEX
spodnie- PULL&BEAR
buty- VENEZIA
kapelusz- STRADIVARIUS
torebka- MONNARI




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz