poniedziałek, 13 lipca 2015

BLACK&WHITE / part 2

Dzień dobry! 

Zdjęcia,które pokazuję Wam dzisiaj zrobiłam w weekend (był bardzo sympatyczny, gdyby jeszcze nie fakt że w niedzielę pod koniec dnia się rozpadało mógłby nosić miano idealny :) Dlaczego? W sobotę byłam na urodzinach mojej przyjaciółki Zuzanny (Zu -jeszcze raz wszystkiego najlepszego! :*), a w dzień następny na święcie mojej pięknej miejscowości Galli :P Ten weekend mogę śmiało zaliczyć do udanych ,oby takich więcej! :) 
....
Długo nie mogłam się zdecydować na strój w jakim pójdę na urodziny, ale w końcu wybrałam ten oto zestaw  (patrz zdjęcia poniżej )
Teraz widzę jaki z prezentem tworzymy zgrany team :P  :) 
Serdecznie Was pozdrawiam i życzę udanego tygodnia! 










koszula - TOP SECRET
marynarka - BUTIK
spodnie - ZARA 
buty - VENEZIA 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz